Oferta Wesela

Niezapomniane przyjęcie w Dworku Kleszczewo

Oferujemy dwie klimatyzowane Sale Balowe jedna na 90 osób a druga 170 osób. Natomiast w połączeniu stanowią jedna salę mieszczącą do 200 osób. Do dyspozycji Gości Weselnych mamy duży taras, wspaniały ogród ze ślubami w plenerze, który spełni oczekiwania dzieci w każdym wieku oraz parking, który pomieści wszystkie auta gości weselnych. Teren jest utwardzony i ogrodzony!

Nasza oferta jest przygotowywana ze szczególną troską i rozpatrywana indywidualnie w zależności od oczekiwań naszych Gości. Zdając sobie sprawę z faktu, iż dzień ślubu to jeden z najważniejszych dni w życiu każdego z nas, chętnie podzielimy się doświadczeniem przy planowaniu i organizacji przyjęcia. Ślub i przyjęcie weselne to niepowtarzalna i wyjątkowa chwila, dlatego warto zadbać o najdrobniejszy jej szczegół. Jesteśmy przekonani, że wnętrza Dworku Kleszczewo przeniosą Państwa w niesamowity „dworski” klimat.

Mamy 6 wariantów cenowych.

Jeśli w grę wchodzą poprawiny to najlepiej wybrać wariant IV , V lub VI ponieważ posiadają więcej jedzenia np. do obiadu mięsa przypada na osobę 3 kawałki, a nie jak w I wariancie 2. Dzięki temu starcza z powodzeniem to na poprawiny dla sporego wesela. W przypadku poprawin dla każdego wariantu menu przygotowujemy dodatkowo 20% wszystkiego jedzenia więcej tak aby mieć pewność że jedzenia wystarczy na dwa dni uroczystości.

Zwykle ofertę dopasowujemy do państwa potrzeb poprzez zastosowanie 2-3 ustępstwa od ogólnych założeń i z reguły jest to wystarczające aby oferta była atrakcyjna, tak aby wszystkie Wasze życzenia były zaspokojone.

Potrawy oczywiście można zamienić na inne, zamówić wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe itp. – w sumie 300 zł za zmianę dotyczącą kilku osób.

Ogólne założenia są następujące:

  • alkohole wysokoprocentowych typu wódka whisky, bimber, nalewki za którą nie pobieramy „korkowego” wnoszą Państwo we własnym zakresie.

Pakiet alkoholi niskoprocentowych (wino, piwo) oraz napojów gazowanych pepsi, 7up lub *

40 zł od osoby **

Serwis alkoholi niskoprocentowych (wino, piwo) oraz napojów gazowanych pepsi, 7up wniesionych we własnym zakresie

15 zł od osoby

Pakiet napojów bezalkoholowych świeżo parzona kawa, wybór aromatycznych herbat, nektary owocowe, woda z miętą i cytryną, woda gazowana, lód do drinków bez ograniczeń w ciągu dnia lub dwóch dni uroczystości

gratis

* Płatne według spożycia po uroczystości.

** Pakiet alkoholi niskoprocentowych oraz napojów gazowanych obowiązuje tylko podczas wesela, poprawiny płatne są osobno.

  • Poprawiny niezależnie od wielkości wesela wynoszą 7000 zł do 70 osób, a powyżej dodatkowo 50zł/os. W przypadku wybrania opcji grill dopłata wynosi 1000 zł

  • Apartament małżeński przekazujemy Państwu w dniu wesela gratis. Możemy przenocować oprócz Państwa Młodych 15 osób pozostałych w 4 pozostałych pokojach wraz z dostawkami. W 2024 roku powstanie 50 nowych miejsc noclegowych co da nam bazę noclegową na 70 osób. W 2025 roku będzie 50 kolejnych nowych miejsc noclegowych co daje nam w sumie na 2025 rok 120 miejsc noclegowych na terenie obiektu. Pokój dwuosobowy kosztuje 300zł/pokój, dostawka 80 zł za łóżko. Śniadania 50 zł/osb. W przypadku gdy nie ma poprawin istnieje opcja „Przedłużającego się śniadania” w cenie 100 zł/osoby. Wówczas podane zostają częściowo dania z wesela plus tradycyjne polskie śniadanie, zwykle też trwa ono dłużej niż standardowe śniadanie. Pozostałych gości, którym nie możemy zagwarantować noclegu na miejscu, możemy odwieźć BUS-em do Państwa domów lub do pensjonatu czy hotelu oraz przywieźć gości na poprawiny lub „przedłużające się śniadanie”. Proponujemy też kontakt z TAXI PRG tel. 666-606-637 lub poprzez aplikację taxi FREE NOW. Pensjonat „Przystanek Kozia Góra” nr tel. 731 600 799 (8 km od nas 10 min jazdy samochodem, 70 miejsc noclegowych ), Pensjonat „Więcej niż siedem stawów” nr tel. 577 502 773 (8 km od nas 10 min jazdy samochodem, 50 miejsc noclegowych), hotel „Zatoka” (19 km od nas , duża baza noclegowa) gdzie znajduje się duża baza noclegowa. Rezerwacja busa odbywa się niezależnie od nas.

  • Serwis kelnerski - 3% kosztów imprezy

W przypadku dekoracji pobieramy koszt stały za

1) krzesła z pokrowcami, kokardy, świece, bieżniki, serwetki, obrusy, wazony, kwietniki, sztalugę itp.: 2000zł
lub
2) bukiety na stołach z ciętych kwiatów, stroik przy Państwie Młodych, ścianka w tle trzy warianty cenowe w przypadku wesela do 80 osób: 3.000 zł lub 4.500 zł lub 6.500 zł .W przypadku wesela powyżej 80 osób: 4.500 zł lub 6.000 zł lub 8.000 zł . W przypadku wniesienia własnej oprawy florystycznej występuje opłata w wysokości 2000 zł .
lub
3) Złote krzesła, świece, bieżniki, serwetki, obrusy, wazony, kwietniki, sztalugę itp.: 2000 zł.

W przypadku organizacji wesela w oranżerii dopłata do wybranego zestawu menu wynosi

39 zł / os do 100 os, 37 zł / os od 101-150 os, 35 zł / os od 151-200 os. Dla wesel organizowanych w piątki może być to element negocjacji.
Inne opcje dotyczące dekoracji są jak najbardziej możliwe i są dodatkowym ustaleniem.
Dzieci do 3 lat liczone są gratis, od 4-10 lat 50%, od 9 lat 100%. Obsługa typu DJe, fotograf itp. liczeni są 50%.

Natomiast w cenie menu gratis oferujemy

apartament małżeński, brak korkowego za alkohol wysokoprocentowy, kawę herbatę, wodę gazowaną, wodę z miętą i cytryną (bez limitu w ciągu 2 dni uroczystości ), napój niegazowany typu nektar (bez limitu w ciągu 2 dni uroczystości) oraz lód do serwowanych drinków.

Organizujemy przepiękne śluby w plenerze

Organizujemy przepiękne śluby w plenerze. Możliwe są również śluby kościelne w plenerze organizowane przez firmę zewnętrzną: www.slubywplenerze.com KAJA KONDRATIUK-OLSZACKA i MATEUSZ OLSZACKI ŚLUBOKRĘT - MONTUJEMY ŚLUBY W PLENERZE. FB: @slubywplenerzecom | IG: @slubokret

Pakiet Podstawowy – 1000zł
  1. przygotowanie terenu zielonego
  2. wynajem białej, zadaszonej altany o średnicy 5,5 metra
  3. przygotowanie stołu i krzeseł dla prowadzącego ceremonię i Pary Młodej
  4. wypożyczenie krzeseł dla Gości podlega osobnej wycenie
Pakiet Premium – 2000zł

Do wyboru: ceremonia w plenerze lub ceremonia w Dworku Kleszczewo lub Oranżerii

  1. przygotowanie terenu zielonego, podstawowe media
  2. wynajem białej, zadaszonej altany o średnicy 5,5 metra
  3. przygotowanie stołu i krzeseł dla prowadzącego ceremonię i Pary Młodej
  4. wynajem krzeseł z pokrowcami dla 30 osób
  5. czerwony dywan
  6. podstawowe dekoracje: kwiaty na stole, lampiony, świece, sztaluga

Dodatkowo oferujemy

  • Owoce sezonowe 40 zł / kg
  • ciasta 120 zł blacha zawierająca 30-36 kawałków
  • Stół wiejski z mięsami, kiełbasami chłopskiej produkcji w tym: smalec, chleb wiejski, kaszanki, pasztety, salcesony, szynka, boczek, słoiki z chłopskimi wyrobami 30 zł/os.
  • Śródziemnomorski stół: deski hiszpańskich wędlin i kiełbasek, deski serów, oliwki w kilku smakach, pasty warzywne, papryczki, oliwy smakowe, chrupiące bagietki, paluszki Grissini, orzechy 40 zł/os
  • Dzik podawany z sosami, kaszą i owocami 50zł/os
  • Prosiak podawany z sosami, kaszą i owocami 50zł/os
  • Indyk podawany z sosami, ryżem i owocami 50zł/os
  • Stół słodkości/Candy Bar  30 zł/os elementy dobierane indywidualnie
  • Tort 20 zł/os lub 25 zł/os wygląd wg propozycji Pary Młodej, wszystkie dostępne smaki
  • Fotobudka w przyczepie 5 godzin zabawy (4 + 1h gratis): zdjęcia + GIFy, Kody QR dla gości, Nielimitowana ilość zdjęć, wyjątkowa księga gości, galeria online zdjęć GIFów, wydruk dwóch pasków, personalizacja ramki, pakiet gadżetów, uśmiechnięty personel, personel + stolik z dekoracją boho, strefa chill z leżankami i stolikami, dojazd do 25 km gratis 2000 zł
  • Prosecco w przyczepie: nalewak dostępny przez cały okres fotobudki, pozłacane lampki do prosecco, bar udekorowany kwiatami, strefa chill- leżaki i stoliki + świece, granie na czekanie!-tematyczna muzyka, oświetlenie nocne baru, uśmiechnięty personel, dojazd w cenie: 1 godz 600 zł
  • Fotobudka BOHO: 4 godziny zabawy! (3+1gratis!), uśmiechnięty personel, zdjęcia+GIFy, kody QR dla gości, galeria online zdjęć i GIFów, nielimitowana ilość zdjęć, wydruk dwóch pasków, personalizacja ramki, stolik z pakietem gadżetów + tło w stylu boho, księga gości + flamastry + kleje + nożyczki, dojazd do 25 km gratis: 1400 zł
  • Drink BOX – AUTOMATYCZNY BAR: Dzień ślubu + poprawiny, 8 różnych menu, bez limitów osób i ilości drinków, od 8-12 różnych drinków w menu, kostkarka do lodu, szklanki, owoce, słomki, menu na stolikach gości, atrakcja dostępna przez całą noc, dowóz do 25 km gratis, łatwy w obsłudze drink gotowy w 10 sekund : 1900 zł
  • Lincoln biały 6 osobowy do ślubu: przejazd do pana młodego, przejazd do pani młodej, przejazd do kościoła lub urzędu stanu cywilnego, przejazd na salę weselną, udostępnianie samochodu do sesji zdjęciowej, przystrojenie samochodu, 1300 zł
  • ANGIELSKA BUDKA TELEFONICZNA WYPEŁNIONA KWIATAMI + wydruk zdjęć na miejscu: 4 godziny, fotograf robiący zdjęcia, wydruk zdjęć pocztówkowych 10X15 na miejscu, wyjątkowa księga gości, dekoracje z kwiatów, kody QR dla gości, przenoszące do galerii online, nielimitowana ilość djęć cyfrowych, galeria online wszystkich zdjęć, uśmiechnięty personel, dojazd do 40 km od Wejherowa w cenie : 2000 zł
  • WIELKI DREWNIANY NAPIS LOVE: wynajem na 2 dni, mniejszy napis Mr&Mrs, drewno naturalne, 36 żarówek Edison, grubość 25-30 cm, wysokość 1,2 m, długość napisu 4 m, dojazd 2 zł/km od Wejherowa: 850 zł
  • LEDON „ZAKOCHANI” 750 zł, LEDON „MIŁOŚĆ” 750 zł, LEDON „BETTER TOGETHER” 750 zł: cena za wynajem na 2 dni, długość 100 cm, dojazd 2 zł/km od Wejherowa.
Transparentne dodatkowe opłaty, które oczywiście mogą być potraktowane jako element negocjacji
  • Za wniesienie we własnym zakresie: fotobudki lub dzika lub indyka lub tortu lub Candy baru lub ciast itp. 300 zł za każdą atrakcję. W przypadku barmana cena wynosi 500 zł.
  • Sypanie confetti możliwe jest tylko z suszonych naturalnych płatków w środku i na zewnątrz
  • Kategoryczny zakaz puszczania na zewnątrz fajerwerków oraz sypania confetti ze sztucznych płatków. Akceptujemy jedynie naturalne, suszone płatki
  • Kategoryczny zakaz puszczania wewnątrz obiektu przez DJ-ów, barmanów, klientów czy gości weselnych jakichkolwiek elementów pirotechnicznych np.: fontann pirotechnicznych, iskier scenicznych, zimnych ogni, rac i innych

Dworek Kleszczewo

Kleszczewo ul. Północna 20
83-034 Trąbki Wielkie

+48 606 386 637 (rezerwacja uroczystości)
+48 698 205 470 (przygotowanie uroczystości)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszystkie informacje zamieszczone na stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie ceny są cenami netto.


© Dworek Kleszczewo. All rights reserved.